22.11.2012

Mała informacja.

Witajcie.
Chciałam Was poinformować, że przez najbliższy czas (myślę, że tak do dwóch tygodni) nie będzie nowej notatki, Powód? Jestem na blogerze trochę więcej, niż miesiąc i muszę oswoić się z ustawieniami tutaj. Wygrałam już walkę ja vs. ustawienia komentarza. Teraz kolejne walki - ja vs. ustawienia blogera i jego tajemnice. Nie zdziwcie się, jeżeli nagle pojawi się kilkanaście różnych katalogów.
Obiecuję (a przynajmniej mam nadzieję), że wynagrodzę to w następnym rozdziale.
Pozdrawiam.
Wasza Rasmuska.
Ps.: zapraszam na http://herosi-tez-maja-prawa-do-milosci.blogspot.com. Blog Jerr, który niedawno przeżył reaktywację.

7 komentarzy:

  1. Cóż, jakoś będę musiała przeboleć te dwa tygodnie. Życzę powodzenia z ogarnianiem wszystkiego, a przy okazji zapraszam do siebie na nowy rozdział :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee dlaczego??!! Niedość że w empiku nie ma fajnych ksiązek to jeszcze tu pustka przez 2 tyg ;(((
    ;(((
    ;(((
    ;(((
    ;(((
    ;(((

    LunaRain

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ;(.No nic z cierpliwością będę czekać te 2 tygodnie na nową notkę.Ok spoko rozumiem cię doskonale:) Trudno się w tym wszystkim połapać,a do tego jeszcze dochodzi szkoła;sprawdziany,kartkówki,pytania i tak w kółko. Naprawdę bardzo doceniam,że poświęcasz pisaniu tak wiele czasu.Naprawdę widać już na pierwszy rzut oka,że uwielbiasz pisać. :D
    Oki,życzę ci powodzenia w dalszym pisaniu,abyś nie straciła weny i zaskakiwała nas wszystkim po trochu.Niestety,też jestem tego zdania,że notatka jest trochę za krótka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jaka szkoda ; ( No cóż ale skoro mamy czekać to poczekamy, ale mam nadzieję, że nas zaskoczysz ; D
    Pozdrawiamy ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na nowy rozdział :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, powiem Ci,że masz świetny blog ! Z przyjemnością czyta się rozdziały, masz lekką rękę z niesamowitą precyzją przelewasz myśli na arkusze blogera. Aż pozazdrościć! Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały, ba jakżeby inaczej !?

    - Jerr
    PS. Zapraszam do bloga; http://herosi-tez-maja-prawa-do-milosci.blogspot.com/ wszystkich miłośników Percy Jacksona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszm do siebie na rocznicę :) Wszystko znajduje się w zakładce "Rocznica założenia bloga".

    Pozdrawiam serdecznie,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń