28.03.2013

Święta.

Witajcie, Kochani. Chciałam życzyć Wam udanych świąt oraz... ciepłych. Żadnego śniegu. Przecież to wiosna, prawda? Obfitego zajączka, smacznych kiełbasek, szyneczek i czego tam dusza pragnie. Chciałam też podziękować Wam, że tu jesteście, że czytacie moje bazgroły. Dajecie mi wenę i siłę na dalsze rozdziały. Szczególnie dziękuję mojej kochanej redaktorce, że ze mną wytrzymuje i potrafi rozszyfrować to, czego ja nie potrafię (mimo, że jest to moje pismo). Postanowiłam, że w kwietniu będzie jedna notka, ale postaram się napisać na min. 5 stron worda xD. Trzymajcie kciuki!
Wasza Rasmusia :D
Ps.: Jestem wściekła na bloggera - zaginął mi 1%! Jeśli ktoś go zauważy, to proszę dać mi znać!
Ps.2: Jeśli macie jakieś pytania odnośnie bloga (jeśli coś wyjaśnić albo coś innego) lub mnie, to zadawajcie je pod tym postem! Z chęcią odpowiem.
Ps.3: Merr, kochana. NAJLEPSZEGO! Spełnienia marzeń, szczęścia itd.
Ps.4: Proszę Was o zostawianie swoich propozycji w dziale - MUZYKA.
Ps.5: Kochana Lakio, Merr, Jerr, Szal&Szur, Dżerr, Diano, Satanie, Smocza Strażniczko, Aryo, przepraszam, że ostatnio zaniedbałam Wasze blogi. Postaram się przeczytać jak najszybciej Wasze notki, ale dajcie mi trochę czasu na to :D

6 komentarzy:

  1. Wzajemnie :)
    Trzymam kciuki :D
    Czekam cierpliwie (to do mnie niepodobne :D)
    Szur :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo niepodobne :)
      Ode mnie też Wesołych Świąt et cetera, et cetera...
      A także mentalny kopniak w tyłek mający zapewnić długotrwałą i owocną wenę [KICK!].
      Pytań brak, a lupa do poszukiwania zaginionego procentu wyciągnięta z szuflady.
      Szalona S&S
      PS: Może się w dziesiątych procenta zgubił? Myślę że blogspot zaokrągla po prostu i zaokrągliło mu się w dół. Policzę i zobaczę co mi wyjdzie...
      Szal :*

      Usuń
  2. tobie również życzymy wszystkiego dobrego
    Dżerrka

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawzajem kochana :D Wesołego jajeczka ;D
    I dziękuję bardzo za życzenia <333
    Weny! I masz napisać minimum te 5 stron, bo jak nie... Coś jeszcze wymyślę XD Wiedz w każdym razie, ze nie na darmo wymyślono "krwawą Mary" :P
    Emotikonka mi nastrój grozy popsuła XD
    W każdym razie Happy Easter! Czekoladowych zajączków!
    Merr
    Ps zapraszam do mnie na nowości :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem, kochana! Tobie też życzę wszystkiego najlepszego i wesołego jajka. I może w końcu trochę wiosny :)A także weny, aby wyszło Ci więcej niż te 5 stron. Spokojnie, opóźnieniem u mnie nie musisz się przejmować. I tak ostatnio mam tyle na głowie, że czasu na pisanie coraz bardziej mi brakuję. Chyba zrobię sobie krótką przerwę.No, ale to tak na marginesie. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam ciepło,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze: Nawzajem! Wszystkiego Najlepszego na Święta, a po świętach dużo... weny twórczej :)

    Po drugie: Nie ma za co przepraszać, że nie odwiedzasz blogów (a przynajmniej mi to nie przeszkadza). Przecież nie musisz mieć czasu, prawda? Ja też nie mam... Ale będę miała go już więcej po majówce :).

    OdpowiedzUsuń