10.03.2013

Informacja.

Kochani, przepraszam, że od miesiąca nie ma notki. Obawiam się, że w tym miesiącu nie będzie. Staram się pisać w każdej wolnej chwili, ale jest jeden problem - jakoś nie ma dużo tych chwil. Nie ukrywam, mam napisanych kilka notek, ale one będą za ileś tam miesięcy. Naprawdę chciałam dzisiaj wstawić Wam notkę, ale raczej nie ucieszycie się z jednej strony zeszytu. Mam nadzieję, że w kwietniu wstawię Wam dwie notki. Chyba, że uda mi się coś nabazgrać w tym miesiącu. Jeszcze raz przepraszam Was z całego mojego czarnego serca, które bije dla Was.
Do zobaczenia wkrótce.
Wasza Rasmuka.

8 komentarzy:

  1. i ta przeklęta szkoła. To jest przeklęstwo. Trzeba porozmawiać na ten temat z Ateną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :(
    Ale jest plus - nadrobię zaległości. Kiedyś... [mnie też brak czasu daje się we znaki - tak, Szur, właśnie zbieram się do kupy i robię to co do mnie należy...]. Obiecuję, że przeczytam. Ale nie dziś, niestety... obowiązki wzywają :/
    Szal
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaaa... Znam ten problem :/
    Niestety, ja też mam coraz mniej czasu na pisanie. Przykładowo mija drugi tydzień od ostatniej notki u mnie, a nowego rozdziału mam nie całą stronę. I nie chodzi o brak pomysłów - tylko o brak czasu.
    Mam nadzieję, że uda Ci się to szybko ogarnąć :D
    Weny&czasu!
    Merr

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, ciągle to samo. Cóż, brak wolnego czasu to chyba problem, z którym wszyscy się borykamy. Naprawdę nie musisz się tłumaczyć. Dobrze wiem, jak to jest, gdy nie można znaleźć nawet krótkiej chwili na pisanie. Nie ma rady, trzeba po prostu przeczekać i tyle. Mam nadzieję, że długo ten stan rzeczy się nie utrzyma i że wkrótce będziesz miała więcej wolnego czasu.

    Pozdrawiam i życzę weny,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja mam pomysł.
    Jaśli się wachasz co zrobić dalej to:
    a)napisz na kartce 10 powodów dlaczego zaczełaś pisać/piszesz
    b) na drógiej kartce napisz 20 powodów dlaczego miałabyś przestac pisać.

    przeczytaj wszystko, a potem się zastanów.
    Każdy czasem ma doła, zastuj, wrażenie cze czas mija a tobie sie nie chce...
    Wierzę w Ciebie i wiem ze nie zawrócisz z drogi pisania.
    Jesli cos zawsze możesz zrobić przeskok w 10 zdaniach ujac co sie działo a potem pisac to na co masz ochote:D

    Pozdrawiam, ściskam LunaRain

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga fanfary!
    U nas NN :D
    I nie przerywaj pisania ;)
    Szur :D

    OdpowiedzUsuń
  7. witam jestem nowy i chciałem zapytać czy można tu znaleźć wszystkie rozdziały ? od pierwszego wzwyż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej na samym końcu kolumny masz archiwum :D

      Usuń