6.10.2012

Zamiast prologu...powitanie i wyjaśnienie.

Witam wszystkich. Moje imię na nic Wam się nie przyda, ale możecie mnie nazywać Rasmuska. O czym będzie ten blog? Jak mówi tytuł bloga, o miłosnych przygodach Percy'ego. Posty będą dodawane nieregularnie, wiadomo - szkoła. Jeśli chodzi o wiek, to podpowiem, że niedawno skończyłam gimnazjum. To tyle ze spraw organizacyjnych.
Czas na wyjaśnienia.
Głowni bohaterowie to Perseusz Jackson i Annabeth Chase, jednak blog będzie prowadzony (głównie) z punktu widzenia Percy'ego. To po pierwsze.
Po drugie - wszystko dzieje się rok wcześniej - swoją pierwszą misję Percy dostał w wieku 11 lat, wyprawa  po Złote runo - 12 lat, "Klątwa tytana" - 13 lat, bitwa w Labiryncie - 14 lat a pokonanie Kronosa - 15 lat.
Po trzecie - Percy i Annabeth nie są jeszcze parą.
Po czwarte - mój blog będzie się rozpoczynał po zjedzeniu ciastka.
No, to tyle. Do następnej notatki :)
Trzymajcie się.
Rasuska.

6 komentarzy:

  1. Już nie umiem się doczekać następnych notek.
    Pozdrawiam Nieznajoma11 ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Przede wszystkim, chciałam bardzo podziękować za Twój miły komentarz na moim blogu. Takie opinie naprawdę dużo dla mnie znaczą, więc jestem wdzięczna. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału tutaj i z pewnością go przeczytam. Mogłabyś mnie poinofrmować, gdy się ukaże, na moim blogu (www.lady-of-revenge.blog.onet.pl)? Byłabym bardzo wdzięczna.

    Pozrawiam serdecznie,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Miałabym również tę samą prośbę do Ciebie. Pierwszy rozdział pojawi się w przyszły piątek.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nu, nu, nu. Przygoda Percy'ego zaczęła się gdy miał dwanaście lat, a pokonanie Kronosa miało miejsce gdy ten skończył lat szesnaście - jak było w przepowiedni.
    Pozdrawiam,
    Mangha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, przeciez rasmuska napisala, ze wszystko jest przesuniete o rok w jej opowiadaniu. Ale fakt i tak sa bledy. W orginale w pierwszej czesci percy mial 12 lat (w sierpniu skaczyl 13) w drugiej 13 (w sierpniu skaczyl 14 ) w 3 mial 14- akcja dzieje sie w zimie, w 4 ma 14( dopiero w sierpniu skonczyl 15, a w 5 czesci ma 15, gdy pokonal kronosa byly jego 16 urodziny. Tak wiec w tym opowiadaniu powinno byc tak:
      1 cz.- 11 lat
      2 cz - 12 lat
      3 cz - 13 lat
      4 cz - 13 lat
      5 cz- 14 lat
      Pokonanie kronosa na koniec - 15 lat

      Usuń