8.07.2013

WAŻNE!

Witajcie najwytrwalsi i najwierniejsi czytelnicy mojego bloga. Mam dla Was, no nawet nie potrafię nazwać tego. Już tłumaczę. W piątek robiłam porządki na laptopie. Chciałam usunąć JEDNĄ rzecz. Nie wiem, jak to się stało, ale poszło mi wszystko. Muzyka, zdjęcia, filmy i, co mnie najbardziej boli, notki. Ta, która miała tu być zamiast tego komunikatu. Od dwóch dni nie robię nic, tylko odzyskuję to, co jeszcze mogę. Niestety, notki mam tylko w części zapisane. Teraz nawet nie wiem, czy jestem zła, wściekła czy czuję się bezradna.
Jeszcze jedna informacja - od 17. 07 do 11.08 raczej nie wstawię notki. No chyba, że uda mi się coś napisać i poproszę LunęRain, żeby wstawiła.
Przepraszam Was za wszystko.
Na zawsze Wasza, teraz kłębek emocji, Rasmuska/Rasmi.

9 komentarzy:

  1. Ech, to się nazywa złośliwość rzeczy martwych.... Mi też raz usunęło prawie cały rozdział i niby potem go napisałam jeszcze raz, ale miałam wrażenie, że wyszło gorzej. Mam nadzieję, że u Ciebie tak nie będzie. Powodzenia w odzyskiwaniu :) A także życzę weny i udanych wakacji!

    Pozdrawiam,

    Lakia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ummm... Wielka szkoda... Ale nie martw się, poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rasmi. Ty zamiast bzykać się z Danielem odzyskuj te notki, bo zapowiadały się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, wyszła prawda, a właściwie jedna osoba. Nie tak się umawiałyśmy xD ODDAWAJ KASĘ!

      Usuń
  4. Poor Rasmuska *głaszcze*. Życzę powodzenia, weny i miłych wakacji :)
    Szalona

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam wszystkich serdecznie , przede wszystkim Rasmus - ciebie
    gratuluje ci talentu .

    Ale głównie pisze po to by dowiedzieć jak znaleźć wszystkie rozdziały bo nie wiem jak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po lewej masz archiwum. Wchodzisz na miesiąc i tam masz notkę :D Lub - Strona główna i szukasz :D
      Och, dziękuję. Rumienię się.

      Usuń
  6. Współczuję ;c Też tak kiedyś miałam... Życzę powodzenia w odzyskiwaniu plików c:

    OdpowiedzUsuń